Vállalatirányítási rendszer 2018-09-14T18:19:52+00:00

Vállalatirányítási rendszer

A kis és közepes vállalkozások többsége ügyvitelében már régóta használja az informatika adta lehetőségeket, de minden cég életében eljön az a pillanat, amikor választani kell: vagy maradnak a „kézi vezérlésnél”, vagy egy korszerű, komoly üzleti megoldást vezetnek be. Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése jelentős változásokat generál az üzletvitelben, mely hozzájárul a működés hatékonyságához, a versenyképesség növeléséhez.

Az ERP rendszer

Az integrált vállalatirányítási rendszerek hatékonyan támogatják a vállalat folyamatait, csökkentik működési költségeit, javítják az együttműködést, amely megmutatkozik a vevői elégedettségben és eredményességben.

A vállalatirányítási rendszerek olyan modulokból felépülő alkalmazások, melyek szoftveres megoldást kínálnak a termelésirányítás, a logisztika, készletkezelés, értékesítés-kereskedelem, beszerzés, az emberi erőforrás gazdálkodás, szervízszolgáltatások és a pénzügyi elszámolás, eseményeinek valós idejű, egységes és integrált kezelésére.

Microsoft Dynamics NAV

A Microsoft Dynamics NAV (Navision) integrált vállalatirányítási rendszer (ERP) teljes körű üzleti alkalmazásokat kínál. Átfogóan optimalizálja a vállalatok stratégiai folyamatait a pénzügy, az adatelemzés, a humánerőforrások, a projektvezetés, az ügyfélkapcsolat-kezelés, a helyszíni szervizelés, az ellátási lánc-kezelés, az e-kereskedelem, a termelésirányítás, készletkezelés és a kiskereskedelem területén.
A Microsoft Dynamics NAV rendszert a vállalatmérettől függő igényeknek megfelelően tervezték, fejlesztették, hogy támogassa a KKV szektor résztvevőit, vagy kielégítse akár a közepes és nagyvállalatok igényeit is.

A rendszer előnyei

  • A vállalat adatai egy helyen tárolhatók, és a munkatársak bármikor elérhetik azokat.
  • A folyamatok egységesítése és automatizálása áttekinthetővé teszi a vállalat működését.
  • Pontos, naprakész információk állnak a menedzserek és a dolgozók rendelkezésére.
  • Az integráltság révén az adatokat csak egyszer kell rögzíteni a rendszerben.
  • A folyamatok automatizálása segíti a hatékonyabb kapacitáskihasználást.
  • lehetőség új megrendelők/beszállítók szerzésére
  • lehetséges kapcsolat elektronikus piacokhoz
  • univerzális alkalmazás minden eszközön: tableten, okostelefonon, notebookon, asztali gépen

„2014 óta használjuk a Microsoft Dynamics NAV rendszert, és úgy gondolom, hogy tökéletesen ellátja azokat a funkciókat, amelyekre egy ilyen volumenű létesítménynek szüksége van.” Nagyerdei Stadion
A Nagyerdei Stadion rendszere »

„A kialakított szisztéma legfőbb előnye a megbízhatóság, az információk pontossága és gyorsasága lett.” Bihari Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
A Bihari Hulladékgazdálkodási Kft. rendszere »

A Microsoft Dynamics NAV funkciói

  • valós idejű információk, számos szűrési lehetőség, integrált funkcionalitás
  • hatékony könyvvitel és készletnyilvántartás
  • egyszerű pénzgazdálkodás
  • tárgyi eszközök kezelése, tranzakcióinak könyvelése (beszerzés, értékcsökkenés, leírás, felértékelés, kivezetés)
  • bankszámlakezelés: bankszámla-egyeztetések és beszedések feldolgozása
  • több pénznem, raktár, jogi személy vagy vállalat kezelése
  • költség- és bevételtervezés
  • könyvelési előnézet: a tényleges könyvelés előtt megtekinthetjük, hogy mit fog eredményezni az egyes tételek könyvelése, egy ún. navigálható ablakban
  • költségvetés- és ütemtervkezelés
  • automatizált számlázás
  • erőforrás-ütemezés és költségnyilvántartás
  • kapacitástervezés
  • rendelkezésre állás előrejelzése
  • testreszabható jóváhagyási munkafolyamatok
  • készletgazdálkodás
  • beszerzési számlák, jóváírások, árengedmények és visszáruk készítése
  • árajánlatok, az értékesítési keretszerződések és az értékesítési rendelésekhez kapcsolódó folyamatok hatékony kezelése
  • új piaci lehetőségek kihasználása
  • szállítók/gyártók nyomon követése
  • rugalmas árengedmény-struktúrák
  • több szállítási cím kezelése
  • raktározási egységek kezelése: azonos cikkszámú cikkek különböző raktárakban is tárolhatók, ahol egymástól függetlenül kezelhetők.
  • raktári bevétjegyből elraktározási bizonylat készítése
  • raktári szállítólevélből kivételezési bizonylat
  • automatikus adatrögzítő rendszer (ADCS): támogatja a raktárkezelési rendszerek egyes munkafolyamatait, lehetővé teszi a raktárkezelés automatizálását
  • raktárhelyek egyszerű beállítása és karbantartása
  • az alkalmazottak adatai nyilvántarthatók, csoportosíthatók és rendszerezhetők
  • megjegyzések hozzáfűzése a dolgozói kartonokhoz
  • távollétek nyilvántartása
  • jelentések készítése
  • juttatások, eszközök nyilvántartása
  • születésnapok és egyéb események nyilvántartása
  • rögzíthetők alternatív címek, hozzátartozók adatai
  • gyártási rendelések hatékony kezelése
  • fejlett ellátástervezés
  • gyártási darabjegyzék
  • elszámolóár számítás
  • agilis működés és gyors reagálás a vevői igényekre
  • kapacitásszükséglet hatékony tervezése
  • ügyfél- és értékesítési adatok kezelése
  • marketingkampányok létrehozása
  • szervízerőforrások rendszerezése
  • dokumentumkezelés, karakterfelismerés és kapcsolati napló
  • e-mail naplózó Microsoft Exchange Serverhez
  • feladatkezelés
  • munkatervezés- és irányítás
  • támogatási jegyek nyomon követése
  • erőforrások allokálása
  • jelentések készítése
  • eszközgazdálkodás
  • alkatrész-felhasználás előrejelzése és nyomon követése
  • megállapodások és szervizszerződések kezelése
  • összetett, komplex riportok
  • egyedi jelentések készítése akár Microsoft Office Word-ben
  • automatikus riportküldési lehetőség
Érdekli a vállalatirányítási rendszer? Kérje árajánlatunkat!