Készpénzmentes fizetés 2018-09-14T17:04:04+00:00

Készpénzmentes fizetés

Stadionkártya rendszer a Nagyerdei Stadionban

Stadionkártya Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerben

Egy magas színvonalú létesítmény üzemeltetésekor szükség van néhány alapvető elvárás lefektetésére. A megvásárolt és használt szolgáltatás legyen gyors, kényelmes, egyszerű, ellenőrizhető.

Az általunk kidolgozott Stadionkártya rendszer egy olyan komplex megoldást tesz lehetővé, mellyel egyszerűsödik a létesítményekbe történő belépés, jelentősen lerövidül a jegyvásárlási folyamat, valamint lehetővé válik a készpénzmentes fizetés.

Mindez nemcsak a vásárlók komfortérzetét és magas színvonalú kiszolgálását növeli: a kártya használatával a létesítmény gazdaságos működtetését támogató információs rendszer valósul meg Microsoft Dynamics NAV integrált vállalatirányítási rendszerben.

A Stadionkártya rendszer működése

  • Jegyvásárlás
    A Nagyerdei Stadionban alkalmazott komplex rendszer leegyszerűsíti a jegyvásárlást:

    • A vásárlói adatok rögzítésére csak egyetlenegy alkalommal van szükség, a kártya kiváltásakor, a későbbi jegyvásárlás során az adatokat az értékesítő már közvetlenül a kártyáról tölti be.
    • A kártyáról történő adat-beolvasás mindössze egy másodpercet vesz igénybe, ezzel jelentősen lerövidítve a jegyvásárlás időtartamát.
    • A jegyvásárlás során nincs szükség hagyományos, papír-alapú jegyre, hiszen a megvásárolt belépőjegy közvetlenül a kártyára kerül.
  • Készpénzmentes fizetés
    Mivel a kártya jóval több, mint egy egyszerű plasztik kártya, nem csupán a jegyvásárlást és a beléptetést könnyíti meg, hanem virtuális pénztárcaként is használható.

    • Értékesítési ponton, online felületen, vagy akár mobil-alkalmazáson keresztül is könnyedén pénzt helyezhet a kártyájára, így nem szükséges készpénzt tartania magánál.
    • A kártyára helyezett összegből kiegyenlítheti belépőjegyét – akár online, akár kihelyezett értékesítési pontokon –, és a létesítményben üzemelő vendéglátó egységekben is vásárolhat Stadionkártyájával.
  • Vállalatirányítási funkciók
    A Microsoft Dynamics NAV rendszerben kialakított komplex megoldás nemcsak a kártya-kiállítást, jegyértékesítést és készpénzmentes fizetést teszi lehetővé, hanem áfa-analitika riport, jelentések készíthetők, alkalmas számlázásra, illetve a létesítmény teljes könyvelése is megvalósulhat a Microsoft Dynamics NAV rendszerben, így egyetlen rendszeren belül tarthatja kézben a létesítmény gazdasági működését.
  • Ügyfélkapcsolat-kezelési funkciók
    A Microsoft Dynamics NAV és a CAS genesisWorld Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer között kialakított interface lehetővé teszi az adatok automatikus szinkronizálását a CRM rendszerben, ezzel szolgálva a személyesebb, közvetlenebb kapcsolat kialakítását a látogatókkal, illetve a felmérések, jelentések készítését. A teljes körű marketing-kampányok lebonyolítása a közvetlen megszólításokkal lehetővé teszi a látogatók számára történő személyes hírlevelek küldését, akár egyedi célcsoport meghatározása alapján is.
  • Üzleti intelligencia
    Az üzleti intelligencia feladata, hogy a rendelkezésre álló adatokból olyan információkat állítson elő a munkatársak és a technológia segítségével, amelyek megalapozott döntések meghozatalát teszik lehetővé. Az általunk ajánlott Jet Reports egy integrált, valós-idejű jelentéskészítő rendszer az Excelt használók számára, amelyet a Microsoft Dynamics NAV rendszerhez ajánlunk. Segítségével konszolidálni tudja az üzleti információkat, pontos elemzések készíthetők a létesítmény rendezvényeiről.