Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer2019-11-20T09:26:11+00:00

Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer

Manapság az egyik legnagyobb érték a tartós és jól működő ügyfélkapcsolatban rejlik. Nem csak az új vevők megszerzésére kell odafigyelni, a túléléshez legalább ilyen fontos, hogy ne veszítsük el a meglévő partnereinket. Ehhez gondoskodni kell róluk, és ápolni kell a kapcsolatokat. Fontos, hogy mindig mindenkit visszahívjunk, emlékezzünk arra, hogy mit vásárolt nálunk, illetve hogy általában milyen akciónk keltette fel érdeklődését. Mindehhez pedig a jegyzetfüzeteknél és a kallódó papírcetliknél sokkal hatékonyabb segédeszközöket is találhatunk.

A CRM rendszer

A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan ügyviteli megoldás, amely mindenre kiterjedően kezeli a cég ügyfeleinek adatait, és rendszerbe foglalja az értékesítéssel, marketinggel, ügyfélszolgálattal és projektkezeléssel kapcsolatos folyamatokat.

A szoftver tárolja a jelenlegi és potenciális partnerek adatait, a hozzájuk kötődő eseményeket, valamint a velük kapcsolatban álló munkatársak tevékenységeit, vagyis a teljes ügymenetet lefedi. Az adatokat átláthatóvá, a folyamatokat hatékonnyá teszi, vállalati közös “emlékezetet” teremt és gondoskodik a strukturált munkafolyamatokról az egész vállalaton belül.

CAS genesisWorld

A német KKV szektor vezető CRM rendszere jól kidolgozott, sokoldalú funkciókat kínál, amelyek az egyes moduloknak és bővítéseknek köszönhetően tetszőlegesen az Ön igényeinek megfelelően alakíthatóak.

A rendszer által nyújtott előnyök:

  • aktuális információk biztosítása
  • központi hozzáférés az adatokhoz
  • célcsoportnak megfelelő marketing műveletek alkalmazása
  • kiváló tanácsadás és egységes információnyújtás az ügyfélszolgálat területén
  • gyors áttekintés, naprakész jelentések és kiértékelések
  • csoportmunka
  • gyors keresés a rendszerben tárolt adatok között a SmartSearch technológiának köszönhetően

CAS genesisWorld funkciói

  • címmenedzsment: cégek, kapcsolattartók, ügyfelek, szállítók, alkalmazottak kezelése egy rendszeren belül
  • időpontkezelés, közös naptárnézet, eseményfelkérés, eszköz- és teremfoglalások kezelése
  • szabadságok nyilvántartása
  • feladatkezelés, feladatkiosztás
  • értékesítési lehetőségek kezelése, fázisok, státuszok, csatolt tevékenységek követése
  • hagyományos, telepített asztali kliens
  • egyedi SmartDesign technológián alapuló webes felület, amely bármely böngészőben elérhető
  • mobil alkalmazás Androidra, iOS-re, Windows-ra és BlackBerry-re
  • vásárlással és bérleti konstrukcióban is megvalósítható
  • kampányok létrehozása, kezelése (e-mail, telefon, levél) egyéni műveletekkel, követő tevékenységekkel
  • hírlevelek automatikus, akár rendszeres küldése
  • egyedi címlisták kialakítási sokoldalú szűrési lehetőséggel
  • geomarketing funkcióval akár térképen is megjelenítheti érdeklődőit tetszőleges csoportosítás alapján (nem, életkor, érdeklődés stb.)
  • árlisták, engedménylisták kezelése
  • árajánlat készítés néhány kattintással egyedi dokumentumsablonok alapján
  • gyors árajánlatadás mobileszközön is
  • leadek nyomon követése
  • értékesítők munkájának, teljesítményének ellenőrzése
  • teljes körű projektmenedzsment, a folyamatokon keresztül végig követhető a teljes projekt
  • automata vagy manuális időrögzítés, mellyel követhetjük a ráfordított időt, így teljes időnyilvántartást kaptunk a munkával töltött idő mennyiségéről
  • költségvetésterv beállítása esetén követhetjük a költségeket, megadhatjuk a munkaidőn belüli és kívüli órabért
  • hibajegyek kezelése ügyfelek, létesítmények között
  • a megfelelő személyek, részlegek értesítést kapnak a bejelentésről
  • online hibabejelentő felület
  • strukturált és átlátható panasz- és hibajegykezelés, munkafolyamat sablonok alkalmazása
  • ügyfelekkel töltött munkaidő rögzítése
  • kiértékelések és jelentések készítése
  • rendezvények menedzselése, meghívók kiküldése közvetlenül a rendszerből
  • nyilvános vagy zártkörű regisztrációk publikálása online felületre
  • rendszerbe beérkező regisztrációk kezelése, regisztráció alapján kontakt létrehozás
  • események aleseményekkel történő együttkezelése
  • tetszőleges számú kérdőív létrehozása
  • a kérdőívek közvetlenül a rendszerből kiküldhetők, a beérkező válaszok tárolódnak
  • automatikus kiértékelés, a pontozási rendszer egyedileg alakítható
  • online felületre kipublikálható kérdőívek – nyilvános és zártkörű is
  • kontextus-függő riportsablonok
  • riport előnézeti funkció
  • adott időpontban történő automatikus jelentéskészítés és küldés a megfelelő alkalmazottaknak
  • rugalmas szűrési funkciók, többdimenziós elemzések

Fedezze fel a CAS genesisWorld újdonságait!

Az új App Designer modullal könnyedén testre szabhatja a CAS genesisWorld Web alkalmazást és a CAS genesisWorld mobilalkalmazásokat. Programozási ismeretek nélkül, egyszerűen hozhat létre egyedi adattípusokat, bővítheti a meglévő alkalmazásokat, vagy létrehozhat saját, vállalat specifikus appokat.

Az új xRM levelezés funkciót használva bármely releváns, különböző forrásokból származó információt beemelhet levelezéseibe, legyen az rendezvény, értékesítési lehetőség, telefonhívás vagy felkérés, mindezzel jelentős időmegtakarítást érve el.

A SmartSearch 3.0-val még egyszerűbb a keresés. Az intelligens gépelés közbeni kereséssel könnyedén kereshet PDF és Office dokumentumokat. Nem csak a szabvány, hanem az egyedi adattípusok és mezők is kereshetők, mindezt úgy, hogy a funkció számol az esetleges elírási hibákkal is.

A CAS genesisWorld X8 verziójában már interaktív riport nézetek is elérhetők. Bármely ügyfél vagy projektadat specifikusan vagy ad hoc jelleggel szűrhető, és mindez megjeleníthető egy sor különböző diagramon.

A CAS genesisWorld mobil alkalmazásaival mindig naprakész lehet, akár út közben is. A mobil alkalmazásokon megjelölhet speciális információkat személyes kedvencként és akár offline is dolgozhat velük Android, iOS vagy Microsoft készülékén.

Ügyfeleink véleménye a CRM rendszerről

„A CAS genesisWorld a legjobb választás volt számunkra. Lehetetlen figyelmen kívül hagyni egy eseményt vagy időpontot, és szervezettebben tudunk dolgozni, mint valaha.” Kaba Város Önkormányzata
Kaba Város Önkormányzatának rendszere »

„Úgy gondolom, hogy a CRM rendszer bevezetése egy jövedelmező befektetés számunkra, mert hosszútávon javítja a kereskedelmi folyamatokat. A CAS genesisWorld a tökéletes eszköz cégünk számára.” Chemical-Seed Kft.
A Chemical-Seed Kft. rendszere »

„Az értékesítési folyamatok gyorsabbak, mint valaha: az ajánlatok és megrendelések készítése mindössze néhány kattintás.” Practilub Zrt.
A Practilub Zrt. rendszere »

Kérje árajánlatunkat!

CAS PIA – CRM a felhőből

A CAS PIA rendkívül leegyszerűsíti az ügyfélkezeléssel összefüggő feladatokat az egyéni vállalkozók számára, de akár 20 fős mikrovállalkozásoknál is. Ügyfélkapcsolatainak karbantartása, az időpontok egyeztetése, vagy a csapatmunka csak néhány kattintásba kerül. A CAS PIA indításához mindössze egy internetes böngészőre van szüksége. A mobil applikáció segítségével iPhone, iPad, és Androidos eszközről is elérheti adatait.

Tesztelje 30 napig ingyenesen!