Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer
Manapság az egyik legnagyobb érték a tartós és jól működő ügyfélkapcsolatban rejlik. Nem csak az új vevők megszerzésére kell odafigyelni, a túléléshez legalább ilyen fontos, hogy ne veszítsük el a meglévő partnereinket. Ehhez gondoskodni kell róluk, és ápolni kell a kapcsolatokat. Fontos, hogy mindig mindenkit visszahívjunk, emlékezzünk arra, hogy mit vásárolt nálunk, illetve hogy általában milyen akciónk keltette fel érdeklődését. Mindehhez pedig a jegyzetfüzeteknél és a kallódó papírcetliknél sokkal hatékonyabb segédeszközöket is találhatunk.
A CRM rendszer
A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan ügyviteli megoldás, amely mindenre kiterjedően kezeli a cég ügyfeleinek adatait, és rendszerbe foglalja az értékesítéssel, marketinggel, ügyfélszolgálattal és projektkezeléssel kapcsolatos folyamatokat.
A szoftver tárolja a jelenlegi és potenciális partnerek adatait, a hozzájuk kötődő eseményeket, valamint a velük kapcsolatban álló munkatársak tevékenységeit, vagyis a teljes ügymenetet lefedi. Az adatokat átláthatóvá, a folyamatokat hatékonnyá teszi, vállalati közös “emlékezetet” teremt és gondoskodik a strukturált munkafolyamatokról az egész vállalaton belül.
CAS genesisWorld
A német KKV szektor vezető CRM rendszere jól kidolgozott, sokoldalú funkciókat kínál, amelyek az egyes moduloknak és bővítéseknek köszönhetően tetszőlegesen az Ön igényeinek megfelelően alakíthatóak.
A rendszer által nyújtott előnyök:
- aktuális információk biztosítása
- központi hozzáférés az adatokhoz
- célcsoportnak megfelelő marketing műveletek alkalmazása
- kiváló tanácsadás és egységes információnyújtás az ügyfélszolgálat területén
- gyors áttekintés, naprakész jelentések és kiértékelések
- csoportmunka
- gyors keresés a rendszerben tárolt adatok között a SmartSearch technológiának köszönhetően
CAS genesisWorld funkciói
Fedezze fel a CAS genesisWorld újdonságait!
Ügyfeleink véleménye a CRM rendszerről
„A CAS genesisWorld a legjobb választás volt számunkra. Lehetetlen figyelmen kívül hagyni egy eseményt vagy időpontot, és szervezettebben tudunk dolgozni, mint valaha.” Kaba Város Önkormányzata
Kaba Város Önkormányzatának rendszere »
„Úgy gondolom, hogy a CRM rendszer bevezetése egy jövedelmező befektetés számunkra, mert hosszútávon javítja a kereskedelmi folyamatokat. A CAS genesisWorld a tökéletes eszköz cégünk számára.” Chemical-Seed Kft.
A Chemical-Seed Kft. rendszere »
„Az értékesítési folyamatok gyorsabbak, mint valaha: az ajánlatok és megrendelések készítése mindössze néhány kattintás.” Practilub Zrt.
A Practilub Zrt. rendszere »
CAS PIA – CRM a felhőből
A CAS PIA rendkívül leegyszerűsíti az ügyfélkezeléssel összefüggő feladatokat az egyéni vállalkozók számára, de akár 20 fős mikrovállalkozásoknál is. Ügyfélkapcsolatainak karbantartása, az időpontok egyeztetése, vagy a csapatmunka csak néhány kattintásba kerül. A CAS PIA indításához mindössze egy internetes böngészőre van szüksége. A mobil applikáció segítségével iPhone, iPad, és Androidos eszközről is elérheti adatait.