Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer 2018-09-14T18:18:33+00:00

Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer

Manapság az egyik legnagyobb érték a tartós és jól működő ügyfélkapcsolatban rejlik. Nem csak az új vevők megszerzésére kell odafigyelni, a túléléshez legalább ilyen fontos, hogy ne veszítsük el a meglévő partnereinket. Ehhez gondoskodni kell róluk, és ápolni kell a kapcsolatokat. Fontos, hogy mindig mindenkit visszahívjunk, emlékezzünk arra, hogy mit vásárolt nálunk, illetve hogy általában milyen akciónk keltette fel érdeklődését. Mindehhez pedig a jegyzetfüzeteknél és a kallódó papírcetliknél sokkal hatékonyabb segédeszközöket is találhatunk.

A CRM rendszer

A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan ügyviteli megoldás, amely mindenre kiterjedően kezeli a cég ügyfeleinek adatait, és rendszerbe foglalja az értékesítéssel, marketinggel, ügyfélszolgálattal és projektkezeléssel kapcsolatos folyamatokat.

A szoftver tárolja a jelenlegi és potenciális partnerek adatait, a hozzájuk kötődő eseményeket, valamint a velük kapcsolatban álló munkatársak tevékenységeit, vagyis a teljes ügymenetet lefedi. Az adatokat átláthatóvá, a folyamatokat hatékonnyá teszi, vállalati közös “emlékezetet” teremt és gondoskodik a strukturált munkafolyamatokról az egész vállalaton belül.

CAS genesisWorld

A német KKV szektor vezető CRM rendszere jól kidolgozott, sokoldalú funkciókat kínál, amelyek az egyes moduloknak és bővítéseknek köszönhetően tetszőlegesen az Ön igényeinek megfelelően alakíthatóak.

A rendszer által nyújtott előnyök

  • aktuális információk biztosítása
  • központi hozzáférés az adatokhoz
  • célcsoportnak megfelelő marketing műveletek alkalmazása
  • kiváló tanácsadás és egységes információnyújtás az ügyfélszolgálat területén
  • gyors áttekintés, naprakész jelentések és kiértékelések
  • csoportmunka
  • gyors keresés a rendszerben tárolt adatok között a SmartSearch technológiának köszönhetően

„A CAS genesisWorld a legjobb választás volt számunkra. Lehetetlen figyelmen kívül hagyni egy eseményt vagy időpontot, és szervezettebben tudunk dolgozni, mint valaha.” Kaba Város Önkormányzata
Kaba Város Önkormányzatának rendszere »

„Úgy gondolom, hogy a CRM rendszer bevezetése egy jövedelmező befektetés számunkra, mert hosszútávon javítja a kereskedelmi folyamatokat. A CAS genesisWorld a tökéletes eszköz cégünk számára.” Chemical-Seed Kft.
A Chemical-Seed Kft. rendszere »

„Az értékesítési folyamatok gyorsabbak, mint valaha: az ajánlatok és megrendelések készítése mindössze néhány kattintás.” Practilub Zrt.
A Practilub Zrt. rendszere »

CAS genesisWorld funkciói

  • címmenedzsment: cégek, kapcsolattartók, ügyfelek, szállítók, alkalmazottak kezelése egy rendszeren belül
  • időpontkezelés, közös naptárnézet, eseményfelkérés, eszköz- és teremfoglalások kezelése
  • szabadságok nyilvántartása
  • feladatkezelés, feladatkiosztás
  • értékesítési lehetőségek kezelése, fázisok, státuszok, csatolt tevékenységek követése
  • hagyományos, telepített asztali kliens
  • egyedi SmartDesign technológián alapuló webes felület, amely bármely böngészőben elérhető
  • mobil alkalmazás Androidra, iOS-re, Windows-ra és BlackBerry-re
  • vásárlással és bérleti konstrukcióban is megvalósítható
  • kampányok létrehozása, kezelése (e-mail, telefon, levél) egyéni műveletekkel, követő tevékenységekkel
  • hírlevelek automatikus, akár rendszeres küldése
  • egyedi címlisták kialakítási sokoldalú szűrési lehetőséggel
  • geomarketing funkcióval akár térképen is megjelenítheti érdeklődőit tetszőleges csoportosítás alapján (nem, életkor, érdeklődés stb.)
  • árlisták, engedménylisták kezelése
  • árajánlat készítés néhány kattintással egyedi dokumentumsablonok alapján
  • gyors árajánlatadás mobileszközön is
  • leadek nyomon követése
  • értékesítők munkájának, teljesítményének ellenőrzése
  • teljes körű projektmenedzsment, a folyamatokon keresztül végig követhető a teljes projekt
  • automata vagy manuális időrögzítés, mellyel követhetjük a ráfordított időt, így teljes időnyilvántartást kaptunk a munkával töltött idő mennyiségéről
  • költségvetésterv beállítása esetén követhetjük a költségeket, megadhatjuk a munkaidőn belüli és kívüli órabért
  • hibajegyek kezelése ügyfelek, létesítmények között
  • a megfelelő személyek, részlegek értesítést kapnak a bejelentésről
  • online hibabejelentő felület
  • strukturált és átlátható panasz- és hibajegykezelés, munkafolyamat sablonok alkalmazása
  • ügyfelekkel töltött munkaidő rögzítése
  • kiértékelések és jelentések készítése
  • rendezvények menedzselése, meghívók kiküldése közvetlenül a rendszerből
  • nyilvános vagy zártkörű regisztrációk publikálása online felületre
  • rendszerbe beérkező regisztrációk kezelése, regisztráció alapján kontakt létrehozás
  • események aleseményekkel történő együttkezelése
  • tetszőleges számú kérdőív létrehozása
  • a kérdőívek közvetlenül a rendszerből kiküldhetők, a beérkező válaszok tárolódnak
  • automatikus kiértékelés, a pontozási rendszer egyedileg alakítható
  • online felületre kipublikálható kérdőívek – nyilvános és zártkörű is
  • kontextus-függő riportsablonok
  • riport előnézeti funkció
  • adott időpontban történő automatikus jelentéskészítés és küldés a megfelelő alkalmazottaknak
  • rugalmas szűrési funkciók, többdimenziós elemzések

Fedezze fel a CAS genesisWorld X8 verzió újdonságait!

  • App Designer
    Az új App Designer modullal könnyedén testre szabhatja a CAS genesisWorld Web alkalmazást és a CAS genesisWorld mobilalkalmazásokat. Programozási ismeretek nélkül, egyszerűen hozhat létre egyedi adattípusokat, bővítheti a meglévő alkalmazásokat, vagy létrehozhat saját, vállalat specifikus appokat.
  • xRM e-mailek
    Az új xRM levelezés funkciót használva bármely releváns, különböző forrásokból származó információt beemelhet levelezéseibe, legyen az rendezvény, értékesítési lehetőség, telefonhívás vagy felkérés, mindezzel jelentős időmegtakarítást érve el.

  • CAS SmartSearch 3.0
    A SmartSearch 3.0-val még egyszerűbb a keresés. Az intelligens gépelés közbeni kereséssel könnyedén kereshet PDF és Office dokumentumokat. Nem csak a szabvány, hanem az egyedi adattípusok és mezők is kereshetők, mindezt úgy, hogy a funkció számol az esetleges elírási hibákkal is.
  • Megújult riportok
    A CAS genesisWorld X8 verziójában már interaktív riport nézetek is elérhetők. Bármely ügyfél vagy projektadat specifikusan vagy ad hoc jelleggel szűrhető, és mindez megjeleníthető egy sor különböző diagramon.
  • Mobil alkalmazások
    A CAS genesisWorld mobil alkalmazásaival mindig naprakész lehet, akár út közben is. A mobil alkalmazásokon megjelölhet speciális információkat személyes kedvencként és akár offline is dolgozhat velük Android, iOS vagy Microsoft készülékén.

Érdekli a CRM rendszer? Kérje árajánlatunkat!

CAS PIA – CRM a felhőből

A CAS PIA rendkívül leegyszerűsíti az ügyfélkezeléssel összefüggő feladatokat az egyéni vállalkozók számára, de akár 20 fős mikrovállalkozásoknál is. Ügyfélkapcsolatainak karbantartása, az időpontok egyeztetése, vagy a csapatmunka csak néhány kattintásba kerül. A CAS PIA indításához mindössze egy internetes böngészőre van szüksége. A mobil applikáció segítségével iPhone, iPad, és Androidos eszközről is elérheti adatait.