Útjára indult legújabb, „Valós idejű vállalat” című rendezvénysorozatunk.

Témaválasztásunk oka nagyon egyszerű: az elmúlt időszak tapasztalatai alapján arra jutottunk, hogy vállalkozásunk ügyeivel már nem csak az irodában kell naprakésznek lennünk, hanem bárhol, bármikor. Hiszen váratlan helyzetek állhatnak elő, amikor nélkülözhetetlen, hogy friss információkkal, adatokkal felfegyverezve néhány pillanat alatt reagálni tudjunk és üzleti döntést hozzunk. Ahogy eszközök tekintetében is az egyre praktikusabb, hordozható, munkavégzésre alkalmas eszközök felé alakul a technológia, úgy ügyvitelünkben használt rendszereinknek is ehhez kell idomulnia. Így mind a vállalatirányítás, mind az ügyfélkapcsolat-kezelés terén olyan rendszerekre van szükségünk, amelyek minél nagyobb funkcionalitással rendelkeznek mobil eszközökön is, hiszen a mobil munkavégzés (történjen ez böngészőben, tableten, okostelefonon) már mindennapjaink része.

Ha vállalatunk valós idejű vállalatként tud működni, akkor ennek számtalan előnyét élvezhetjük: gyors és pontos gazdasági döntéseket hozhatunk, hiszen az adatok feldolgozása, kiértékelése és ellenőrzése már valós időben történik. A megfelelő rendszerekkel elkerülhetjük a többszöri, fölösleges adminisztrációt, automatizmusok beállításával egyszerűsíthetjük folyamatainkat, ezáltal növelhetjük hatékonyságunkat.

Rendezvényeinken megmutatjuk, hogy a Microsoft Dynamics NAV ERP és CAS genesisWorld CRM rendszer hogyan követi ezt az új irányt, milyen újdonságok várhatók a jövőben, hogyan lehetünk pontosabbak, gyorsabbak a megfelelő vállalatirányítási és ügyfélmenedzsment rendszerek segítségével.

Rendezvénysorozatunk aktuális állomásairól a Rendezvények menüpontban tájékozódhat.

Szeretettel várjuk Önt is a Valós idejű vállalatok világában!

Valós idejű vállalt eszközei és előnyei