Hamarosan elérhető a Microsoft Dynamics NAV integrált vállalatirányítási rendszer legfrissebb verziója, a Microsoft Dynamics NAV 2017.
A Navision 2017-es verziójában a kulcs az integráció és az egyszerűség. Számos fejlesztést és új lehetőséget tartalmaz az alapalkalmazás, hogy még hatékonyabbá tegye a rendszer használatát és mindemellett mélyebb integrációt kínál az Office 365 és Power BI alkalmazásokkal.
Élvezze a Microsoft Dynamics NAV 2017 újdonságainak előnyét!
Felhasználói élmény
A munkavégzés még sosem volt olyan egyszerű útközben, mint az új mobil eszközökre optimalizált CRM funkciókkal. Hatékonyan dolgozhat akár okostelefonon is, kihasználva az értékesítés és ügyfél-kapcsolat menedzsment új fejlesztéseit.
Még több funkció érhető el a webes felületen, így a megszokott billentyűparancsok már itt is használhatók és a beépített varázslók segítségével egyszerűsítheti az adatbevitelt. Az alkalmazáson belüli diszkrét, intelligens értesítések segítségével egyszerűen végezheti el a folyamatokat. Az új típusú értesítések hatékonyan támogatják a kevésbé tapasztalt felhasználókat is a komplexebb műveletek elvégzésében – mindezt oly módon, hogy a munkavégzést nem akadályozzák.
Funkcionalitás
Még egyszerűbben dolgozhat a könnyen kezelhető projektekkel és a projektrészletek is tökéletesen átláthatók. Az új projektbeállítás varázsló segítségével könnyedén beállíthatja a feladatokat és beírhatja az időnyilvántartásokat, így azonnal hozzáférhet a gyakori feladatokhoz, új diagramokhoz.
A cikkek kezelése még átláthatóbb, mivel a cikkekhez és cikkcsoportokhoz attribútumokat és értékeket rendelhet, így hatékonyabb a cikkek értékesítési és vásárlási dokumentumokhoz történő hozzáadása.
Az új alapértelmezett főkönyvi kimutatások használatával gyorsan és intuitív módon készítheti el szükséges pénzügyi jelentéseit. Az új főkönyvi számlakategóriák rendszerbe foglalják számláit, így a riportolás sokkal egyszerűbb.
A fizetési egyeztetés még gyorsabb, mivel egy lépésben végezheti el fizetési és banki egyeztetéseit, egyszerre egyeztetheti az összes tranzakciót és frissítheti a banki egyeztetéseit.
Integrációk
A Dynamics NAV 2017 zökkenőmentesen működik együtt az Office 365-tel. A továbbfejlesztett kompatibilitás lehetővé teszi az ügyfelek, szállítók, árajánlatok és számlák egyszerű létrehozását – mindezt Outlookon belül. A továbbfejlesztett Word integráció segít a dokumentumok szakszerű kidolgozásában. Így időt takaríthat meg, növelheti a munkatársak pontosságát és magas szintű vásárlói tapasztalatot nyújthat ügyfeleinek.
A Dynamics NAV 2017-ben még szorosabb az integráció a Dynamics CRM-mel, mint eddig. A Dynamics CRM-ben naprakészen tarthatja árait és cikkeit a pénznemek, mértékegységek, cikkek és erőforrások feltérképezésével és szinkronizálásával.
A Power BI segítségével egyszerűen hozhat létre részletes diagramokat és riportokat, majd elérhetővé teheti azokat a Dynamics NAV 2017 szerepkörfőoldalán. Munkatársai minden területen jól informáltak lesznek a könnyen megosztható jelentésekkel, beleértve a kulcs teljesítménymutatókat (KPI), a készletet, az értékesítést és a megrendelések állapotát.
Tegye egyszerűbbé a számlák online befizetését ügyfelei számára fizetési szolgáltatásokhoz tartozó hivatkozásokkal mint a PayPal. Így többféle fizetési módot ajánlhat ügyfeleinek beleértve a bankkártyás és a PayPal-os fizetést.
A beépített Cortana intelligencia a korábbi adatokat felhasználva nagyobb rálátást biztosít a várható értékesítésre, így segíti a készletkezelést és a reagálást az ügyfelek felé. Így az előrejelzések alapján a raktárak készletét a vevők igényeihez igazíthatja.