Itt a lehetőség integrált vállalatirányítási rendszer és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer bevezetésére a GINOP-3.2.2. pályázat keretében.
Megoldásaink az alábbi funkcionális területek követelményeinek felelnek meg:
– Vállalati CRM, értékesítés terület
– Gyártási terület
– Kontrolling és döntéstámogatás
– Beszerzési, logisztikai terület
– Táv- és csoportmunka támogatás
– Pénzügyi, számviteli terület
– Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)
– Internetes megjelenés (Vállalati portál)
– Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow)
– Elektronikus iratkezelési rendszer
– Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás
– Szolgáltatásmenedzsment
A GINOP 3.2.2. pályázat segítségével akár 40%-os támogatással vezetheti be rendszerét, és mindössze 10% önerőre lesz szüksége.
Ne hagyja ki ezt az egyedülálló lehetőséget!
Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken és egy díjmentes konzultáció keretében felmérjük, hogy hogyan tudja még hatékonyabban és gazdaságosabban szervezni üzletmenetét.
