Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk partnerünk, a CRM rendszerek fejlesztése terén Németországban piacvezető CAS Software AG online rendezvényét. A CAS események csúcspontjára ez évben 2022. június 30-án kerül sor.

Az idei DigitalForum Customer Centricity rendezvényen izgalmas vitaindító előadókra, a digitalizáció által kínált aktuális lehetőségek bemutatására, a legújabb CAS megoldásokat bemutató példákra, és a jövőt felvázoló szekcióbeszélgetésekre lehet számítani. Hibrid munkavégzés, alkalmazkodóképesség és ügyfélközpontú gondolkodásmód – ezek azok a tényezők, amelyek sikeressé és jövőben is életképessé teszik a vállalatot.

Vegyen részt az ügyfélközpontúságról szóló CAS CRM DigitalForumon, ahol új ötleteket, impulzusokat és ihletet meríthet. Ismerje meg, hogyan hozhatja ki a legtöbbet vállalatából, hogy ügyfeleik egyre elkötelezettebbek legyenek. Tudjon meg többet a jelenlegi digitalizációs lehetőségekről.

Időpont: 2022. június 30.

A rendezvényhez két külön online stream lesz német és angol nyelven.

A teljes programot megtalálja az esemény weboldalán, és itt további információkat talál az előadókról is.