A Directions 4 Partners által 2023.03.14-én tartott webináron a Microsoft Dynamics 365 Business Central legújabb verziójának újdonságairól tájékoztatták a résztvevőket, melyen kollégáink is részt vettek. Részben fejlesztést és informatikai adminisztrációt érintő újításokról, részben új funkciókról volt szó. Ez utóbbiak közül a felhasználókat leginkább érdekelheti a lista típusú lapok újdonsága. A listákon új analízis funkció bekapcsolására lesz lehetőség, mely által az Excelből is ismert Pivot-tábla készíthető a BC felületen a szűrt listából, és a lapon összesítés is megjelenik. Ez az összesítés magán a felületen igazán gyors és hasznos. A raktárkezelés kapcsán is lesznek előre mutató változások, számos olyan funkciót használhatunk, amelyek korábban csak a bonyolultabb beállításokat igénylő irányított raktárkezelésben voltak elérhetők. A fájlok, dokumentumok csatolása egyes területekhez könnyebb lesz, a „drag and drop” módszer még hatékonyabbá teszi a munkavégzést. Akik az egér helyett a billentyűzetet szeretik, szintén örülni fognak. A Business Central átveszi a Wordből és Excelből ismert megoldásokat, így a felhasználók még gyorsabban navigálhatnak a rendszerben. Az újdonságok a következő hónapokban válnak elérhetővé.
Bővebb információk: